Gündem

RTÜK’ten 5 yayın kuruluşuna para cezası

Radyo Televizyon Üst Kurulu (RTÜK), TGRT Haber, Halk TV, KRT, Tele 1 ve Radyo Sputnik’e üst sınırdan idari para cezası verildi.

ANKARA (İGFA) – RTÜK tarafından kanallara kesilen para cezalarının gerekçeleri şöyle:

-TGRT HABER’in, mahkemece verilen yayın yasağına uymaması

-Halk TV’ye “Kadraj” programına katılan Emekli Tuğgeneral Dr. Haldun Solmaztürk ve Millî Gazete Genel Yayın Yönetmeni Mustafa Kurdaş’ın ve “Mesele” programında Demokrat Parti Ordu Milletvekili Cemal Enginyurt’un sarf ettiği ifadeler,

-KRT’de “Olağan İşler” programında İçişleri Bakanı Süleyman Soylu hakkında sarf edilen ifadeler,

-TELE 1’de“18 Dakika” programında hükümet hakkında ortaya atılan iddialar,

-Radyo Sputnik’te ise “Ali Çağatay’la Seyir Hali” programında bir alkollü içki türü ve markasının belirtilmesi.

Mehtap Ateş

1987 Balıkesir doğumlu. Balıkesir Üniversitesi Muhasebe mezunu. Yerel haber ve blog sitelerinde editörlük görevi üstlendi. Şu an gundemhaberioku.com'da editörlük hizmeti vermektedir.

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu

Denizli escort Alanya escort Kuşadası escort Marmaris escort Fethiye escort Muğla escort